ALOE VERA BLOG

Luieruitslag vervelend, maar goed te verlichten met aloe vera gel


Ik weet het nog van mijn eigen kindje, toen hij nog klein was. Als ik naar zijn bedje liep, ontving ik zo’n onbetaalbare glimlach van een tandeloos mondje, zo lang geleden alweer! Maar soms ging het lachen over in huilen tijdens het verschonen, omdat hij zulke rode, geïrriteerde plekjes had op zijn billetjes, soms tot onderaan op zijn ruggetje. Zo zielig. Door de urine en ontlasting en daarbij het schuren van de luier, ontstonden er rode plekjes, bultjes die hem pijn deden. Bij het consultatiebureau leerde ik toen dat dit luieruitslag heette.

Door mijn kindje vaker een schone luier aan te doen, zou dat al kunnen helpen. Maar helaas hielp dat weinig, hij droeg al nooit lang dezelfde luier, dus zo werd het wel een hele dure hobby. Toen kreeg ik Zwitsal talkpoeder van mijn moeder en dat verlichtte gelukkig een beetje. Tegenwoordig zijn er zoveel crèmes en zalfjes op de markt, dat het met de luieruitslag zoals we dat vroeger echt kenden, volgens mij een stuk beter gaat.

Mocht je eens een 100% natuurlijk verkoelend middeltje willen proberen, denk dan eens aan aloe vera gel. Een rijke crèmige mix van aloë vera, bijen propolis en kamille extracten. De meervoudige aminozuren, vitaminecomplexen A en E en waardevolle structuurbouwstenen in Aloe Propolis crème ondersteunen het herstel van de huid. Een perfecte vocht-inbrenger én beschermer voor iedere dag met een bijzonder kalmerende werking op met name de gevoelige huid.


Aloe Propolis Crème | art.nr. 51 | € 25,41
Deel met Google Plus

Over Agnes

Moeder van 2 puberzonen | 44 jaar | woonachtig in Kampen | bestuursondersteuner college van B en W | dol op producten van Forever Living | schrijfster.

0 reacties:

Een reactie posten