ALOE VERA BLOG

Onzeker over de kleurkeuze van je make-up?


Heb jij dat ook, wanneer je een prachtige winkel inloopt zoals ICI Paris of Douglas, dat je door de bomen van het bos, niet meer goed ziet, welke make-up je nu zou moeten kiezen? Hoe weet je nou welke kleuren je het beste flatteren? Het aanbod is zo groot, alles ziet er prachtig uit!

Nadat ikzelf eenmaal de goede make-up voor mij had gevonden, heb ik dat jarenlang gekocht. Totdat een bepaald artikel, merk of kleur uit het assortiment werd gehaald, dan raakte ik bijna weer in paniek, wat nu? Al snel wendde ik mij dan tot een verkoopster, want zij heeft er immers het meeste verstand van.

Maar gedurende de jaren, werd ik er toch iets handiger in. Je leert over warme en koele tinten, kleuren die jouw eigen tint juist ophalen of het tegenovergestelde doen en houdt rekening met de seizoenen. Enkele jaren geleden startte ik met het gebruik van Flawless by Sonya make-up. Dit is make-up op basis van aloe vera. Sinds ik dit gebruik, blijft mijn huid veel mooier, heb ik minder last van oneffenheden, kleine pukkeltjes en het ziet er heel natuurlijk uit!

Nu heeft Flawless by Sonya een erg mooie website gemaakt, waarbij je een gezicht ziet, die je zelf op kunt maken met de diverse Sonya producten. Hierdoor krijg je een beter beeld, welk effect een gekozen kleur heeft. Bij ieder gekozen product staat de naam en het artikelnummer vermeld. Dit maakt het dus een stuk eenvoudiger om de juiste producten en kleuren te kiezen.

Probeer deze sensationele, op aloe vera gebaseerde make-up eens en ervaar wat het doet met jouw huid. Schrijf de artikelnummers op, die je op de website van Flawless Sonya hebt gebruikt en bestel deze bij i ALOE VERA. Je ontvangt de producten binnen 2 werkdagen thuis. 
Deel met Google Plus

Over Agnes

Moeder van 2 puberzonen | 44 jaar | woonachtig in Kampen | bestuursondersteuner college van B en W | dol op producten van Forever Living | schrijfster.

0 reacties:

Een reactie posten